KPIs

Η Manifest, σε κάθε έργο που αναλαμβάνει, υλοποιεί συγκεκριμένες διαδικασίες μέτρησης ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών με σκοπό να αξιολογεί την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα τους.
Η αξιολόγηση αυτή αποτυπώνεται σε συγκεκριμένους δείκτες KPIs (Key Performance Indicators), τους οποίους ο πελάτης έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί online.
Ενδεικτικά, τρία KPIs που προτείνονται σε κάθε συνεργασία είναι:

  1. Δείκτης Ποιότητας (Quality Index)
  2. Αριθμός Παραπόνων (No. of Complaints)
  3. Προϋπολογισμός Υλικών (Consumables Budget)

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!