5 τρόποι για την επίτευξη καλύτερης ισορροπίας μεταξύ της εργασίας και της ζωής

Η ευελιξία της εργασιακής κουλτούρας και οι αυξανόμενες προσδοκίες στο χώρο εργασίας, έδωσαν ώθηση μεν στον κλάδο της διαχείρισης εγκαταστάσεων, αλλά η αυξανόμενη κουλτούρα εργασίας δε 24 ώρες / 7 ημέρες την εβδομάδα ανάγκασε τους επαγγελματίες να είναι πάντα διαθέσιμοι.

Με την ισορροπία μεταξύ εργασίας και ιδιωτικής ζωής να είναι ήδη ένας αόριστος στόχος, τα FM στελέχη πρέπει να ξεκινήσουν να εκμεταλλεύονται την τεχνολογία όπως το λογισμικό CAFM (Computer Assisted Management Facilities) για να διατηρήσουν την εργασία τους υπό έλεγχο και τις εγκαταστάσεις να λειτουργούν αποτελεσματικά.

  • Αυτοματοποιήστε την ατελείωτη αναφορά.

Αν και είναι μια αναγκαιότητα, η αναφορά μπορεί να μην είναι πάντα μια προτεραιότητα σε σύγκριση με τα αμέτρητα άλλα καθήκοντα που επιδιώκουν την άμεση προσοχή. Η εργασία από αρχεία ή υπολογιστικά φύλλα χαρτιού καθιστά τις αναφορές χρονοβόρες και επιρρεπείς σε σφάλματα, αλλά αυτή η διαδικασία εκτελείται γρήγορα από ένα σύστημα CAFM και μπορεί ακόμη και να αυτοματοποιηθεί και να αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους ενδιαφερόμενους, όπως απαιτείται.

  • Τοποθετήστε τις εικασίες εκτός σχεδιασμού.

Αντικατάσταση, επισκευή ή συντήρηση; Οι χειρωνακτικοί υπολογισμοί και ο προγραμματισμός για κάθε στοιχείο για την εξισορρόπηση των επιδόσεων και του κόστους είναι πρόκληση. Το CAFM κάνει ελαφριά την ανάλυση δεδομένων και συνιστά την πιο αποδοτική στρατηγική.

  • Βρείτε το σωστό την πρώτη φορά.

Μια ζωντανή βάση δεδομένων των λειτουργικών δεξιοτήτων, των μορφών μετατόπισης και των τοποθεσιών, επιτρέπει στο γραφείο υποστήριξης να αποστέλλει θέσεις εργασίας στο σωστό άτομο για να μειώσει τις επισκέψεις επιστροφής, είτε με το χέρι, είτε αυτόματα. Αυτό βελτιώνει επίσης το ηθικό της ομάδας και την παραγωγικότητα τόσο για το γραφείο υποστήριξης, όσο και για τους συνεργάτες.

  • Βελτίωση της ροής εργασίας.

Ο εφοδιασμός των χειριστών με κινητές συσκευές, με μια εφαρμογή CAFM παρέχει άμεση πρόσβαση σε λεπτομέρειες ζωντανών εργασιών και προθεσμιών, στο ιστορικό συντήρησης του ενεργητικού και στα δεδομένα συμμόρφωσης για την επιτάχυνση της ανάλυσης εργασίας.

  • Αποσπάστε στο χώρο εργασίας.

Απελευθερώστε το γραφείο υποστήριξης παρέχοντας υπηρεσίες αυτοεξυπηρέτησης στους χρήστες των κτιρίων. Επιτρέψτε τους να αναφέρουν προβλήματα, να καταγράψουν πόρους ή ακόμα και να αναφέρουν απώλεια ιδιοκτησίας 24 ώρες το 24ωρο μέσω του δικού τους υπολογιστή ή δημόσιου υπολογιστή, επιτρέποντας στο γραφείο υποστήριξης να έχει περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθεί στις επιχειρησιακές επιδόσεις.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.