Οι 4 δεξιότητες κάθε επιτυχημένου Facility Manager, σύμφωνα με τους ειδικούς

Σύμφωνα με το International Facility Management Association (IFMA), ένας διευθυντής εγκαταστάσεων (FM) πρέπει με την ιδιότητά του «να εξασφαλίζει τη λειτουργικότητα, την άνεση, την ασφάλεια και την αποδοτικότητα του δομημένου περιβάλλοντος με την ενσωμάτωση ανθρώπων, τόπου, διεργασιών και τεχνολογίας».

Το IFMA αναφέρει επίσης μια σειρά από «σύνολα δεξιοτήτων» που απαιτούνται από τους επαγγελματίες της διαχείρισης εγκαταστάσεων:

  • Απασχόληση και ανθρώπινοι παράγοντες
  • Λειτουργίες και συντήρηση
  • Βιωσιμότητα
  • Διαχείριση πληροφοριών και τεχνολογίας
  • Διαχείριση κινδύνου
  • Επικοινωνία
  • Απόδοση και ποιότητα
  • Ηγεσία και στρατηγική
  • Ακίνητα
  • Διαχείριση έργου
  • Οικονομικά και επιχειρηματικές δραστηριότητες

Είναι ασφαλές να πούμε ότι οι διαχειριστές εγκαταστάσεων πρέπει να διαθέτουν ένα ευρύ φάσμα βασικών δεξιοτήτων. Έτσι, απευθυνθήκαμε σε αρκετούς ειδικούς της βιομηχανίας και τους ζητήσαμε να επιλέξουν αυτό που πιστεύουν ότι είναι η # 1 δεξιότητα για επιτυχία. ….

 

  1. Τεχνολογική δημιουργικότητα

Από τη φύση τους, οι διευθυντές εγκαταστάσεων δέχονται τόνους προκλήσεων καθημερινά. Πολλές από αυτές τις προκλήσεις απαιτούν δημιουργικές λύσεις.

«Αυτό ισχύει ιδιαίτερα με την εισροή τεχνολογικών λύσεων – πρέπει να βρεθεί ένας δημιουργικός συνδυασμός τεχνολογικών εργαλείων που να ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της εγκατάστασης». – Elliott Chase, Διευθύνων Εκδότης στο i-FM.

Έτσι, αν είστε συνηθισμένοι να ακολουθείτε τους κανόνες και να κάνετε «την εργασία ως συνήθως», τότε πιθανότατα δεν πρόκειται να φτιάξετε έναν καινοτόμο χώρο εργασίας. Στην πραγματικότητα, κινδυνεύετε να παραμείνετε πίσω σε πολλά σημαντικά εργαλεία που πρέπει να γνωρίζετε.

Μεγάλη συζήτηση έχει γίνει για την αλλαγή στον κλάδο που προέκυψε από τον αυξανόμενο ρόλο της τεχνολογίας. Από την άποψή μας, ως παρατηρητές της βιομηχανίας, είναι σαφές ότι υπάρχουν δύο τομείς που είναι κρίσιμοι για την επιτυχία.

  1. Απαιτείται ανοιχτό μυαλό για νέες ευκαιρίες που συναντώνται στη διαχείριση υπηρεσιών, την παράδοση και την υποβολή εκθέσεων. Αυτό θα βοηθήσει ένα Facility Manager να ​​παραμείνει ενήμερος και σε ζήτηση.
  2. Καθώς κινούμαστε προς μια μεγαλύτερη εξάρτηση από την τεχνολογία που βασίζεται σε σύννεφο, υπάρχει (όπως πάντα υπήρχε) μια δικλίδα ασφαλείας με πολύ ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Η διαχείριση των εγκαταστάσεων είναι μια επιχείρηση ανθρώπων, σε πολλαπλές διαστάσεις, και θα συνεχίσει να είναι.

 

  1. Συμπόνια

Η πλειοψηφία των ευθυνών ενός διευθυντή εγκαταστάσεων εστιάζει στη δημιουργία ενός ευτυχέστερου και υγιέστερου εργασιακού περιβάλλοντος. Επομένως, είναι επιτακτική ανάγκη να βάζετε τον εαυτό σας στα «παπούτσια» των εργαζομένων και των επισκεπτών των εγκαταστάσεων σας – και να δείχνετε συμπόνια.

Η Jurriaan Hommes, συνιδιοκτήτρια του Hospitality Works !, συμφωνεί ότι μια από τις πιο σημαντικές δεξιότητες για έναν διευθυντή εγκαταστάσεων είναι η ικανότητα να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τους ανθρώπους.

«Το Facility Management αφορά τους εργαζόμενους, τους διάφορους ενδιαφερόμενους, τους τελικούς χρήστες και τους επισκέπτες της εγκατάστασης σας.

Δεν είναι μόνο η δουλειά «γραφείου» και όλες οι διαδικασίες, είναι για το τι κάνουν οι καλεσμένοι σας (και οι υπάλληλοι) κάθε μέρα όταν περνούν από το τμήμα σας. Θα πρέπει να καθοδηγήσετε το προσωπικό σας με βάση το παράδειγμα και να είστε παρόντες αν χρειαστεί».- Jurriaan Hommes, ιδιοκτήτρια Integrated Facility Management. ….

 

  1. Προσαρμοστικότητα

Ανεξάρτητα από το πόσο καταλαβαίνεστε με το Excel ή το λογισμικό διαχείρισης κτιρίων, θα πρέπει να είστε σε θέση να χειρίζεστε γρήγορα νέες ή επείγουσες καταστάσεις που έρχονται στο δρόμο σας.

Πρέπει να το κάνετε με μια πολύ ήρεμη, δροσερή, συλλεγμένη συμπεριφορά.

Ο Peter Ankerstjerne, υπεύθυνος μάρκετινγκ στο ISS A / S και μη εκτελεστικό μέλος της IFMA, πιστεύει ότι η ικανότητα νούμερο ένα του διευθυντή διευκόλυνσης είναι η προσαρμοστικότητα.

«Οι διαχειριστές διευκολύνσεων πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν και να υποστηρίξουν τις βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες του πελάτη και να προσαρμόσουν αναλόγως τον τόπο εργασίας και την υπηρεσία». – Peter Ankerstjerne ….

 

  1. Μια νοοτροπία που βασίζεται σε δεδομένα

Ο David Markowitz του ServiceChannel, και ειδικός σε εργαλεία ανάλυσης διαχείρισης εγκαταστάσεων, γνωρίζει αρκετά την ανάλυση δεδομένων.

Πιστεύει ότι η προστιθέμενη αξία ως διαχειριστής εγκαταστάσεων σημαίνει ανάλυση της δαπάνης των εγκαταστάσεων, των επιδόσεων των εργολάβων και της ποιότητας των υπηρεσιών (μεταξύ άλλων.) Αλλά αυτό δεν είναι όλο.

Στη συνέχεια, πρέπει να εντοπίζετε τις υπερβάσεις κόστους και τους τομείς βελτίωσης.

«Σήμερα, οποιοσδήποτε διαχειριστής εγκαταστάσεων θέλει να παραμείνει στην κορυφή του παιχνιδιού του, πρέπει να είναι όλο και περισσότερο καθοδηγούμενος από δεδομένα. Το επάγγελμα απομακρύνεται από το να είναι απλά ο αποστολέας τεχνικών για αιτήματα εργασιών». – David Markowitz ….

Συμπερασματικά

Ενώ η κάθε δεξιότητα είναι σημαντική από μόνη της, ο συνδυασμός όλων των παραπάνω μπορεί πραγματικά να κάνε τη διαφορά μεταξύ ενός μέσου διευθυντή εγκατάστασης και ενός που ξεχωρίζει. ….

Αυτό που είναι απολύτως σαφές είναι ότι ο ρόλος των διαχειριστών εγκαταστάσεων εκτείνεται πέρα από τις επιτόπιες ευθύνες. ….

Συμπέρασμα? Έρχονται συναρπαστικοί καιροί μπροστά!

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.