Καινοτόμες πρακτικές από τη Manifest Services
Με αφορμή τη συμμετοχή της Manifest στο 3d Facility Management Conference, ως μεγάλος χορηγός, η εταιρεία παρουσίασε νέες πρακτικές και αποτελεσματικές διαδικασίες για την εξέλιξη του κλάδου και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Σύμφωνα με σχετικό δελτίο Τύπου, «σε αυτό το πλαίσιο, η Manifest, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου του Facility Management, ανέλυσε τις διαδικασίες ανάπτυξης και εξέλιξης των ικανοτήτων των εργαζομένων της, αναδεικνύοντας πως η συνεχής βελτίωσή τους και η δημιουργία του κατάλληλου εργασιακού περιβάλλοντος επηρεάζει το τελικό προϊόν προς τον πελάτη.
Σκοπός της Manifest είναι να φροντίζει τους ανθρώπους των εταιρειών που αναλαμβάνει και με αυτόν τον τρόπο να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τις εταιρείες, την κοινωνία και τη χώρα.
Επιπλέον, η εταιρεία έχει τη δυνατότητα παροχής υπηρεσιών σε 8 χώρες της Ευρώπης μέσω στοχευμένων διεθνών συνεργασιών. Mε περισσότερους από 500 εργαζόμενους και εστίαση στην πελατοκεντρική προσέγγιση, στη διαρκή εξέλιξη, στη στήριξη και ενίσχυση των ανθρώπων της εταιρείας, καθώς και στην αξιοποίηση των καλύτερων πρακτικών διεθνώς, η Manifest στοχεύει τόσο στην περαιτέρω πρόοδο της επιχειρηματικής δραστηριότητας της όσο και στη διατήρηση της ηγετικής θέσης της στον κλάδο του Facility Management».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Manifest κος Δ. Αμμολοχίτης δήλωσε σχετικά: «Η Manifest δεν είναι ακόμη μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών Facility Management, αλλά ο λειτουργικός καταλύτης για την επίτευξη των στόχων και της παραγωγικότητας των συνεργατών μας για τη δημιουργία προοπτικών ανάπτυξης.
Οι άνθρωποι της Manifest αποτελούν την εγγύηση ορθής και αποτελεσματικής λειτουργίας κάθε εταιρείας, ενώ το γεγονός ότι οι συνεργάτες που μας εμπιστεύονται κατά 75% είναι διεθνείς εταιρείες και οργανισμούς, καταδεικνύει τη σύγχρονη αντίληψη της εταιρείας μας».
Aντιστοίχως ως «Η Manifest Services οδηγεί τον κλάδο του Facility Management στη νέα εποχή» δημοσίευσαν οι: