Όπως εκτιμά η Manifest Services, «ο πλέον κομβικός παράγοντας για μια επιχείρηση τουριστικού ενδιαφέροντος είναι η συνολική εικόνα των εγκαταστάσεων και του προσωπικού, ενώ σπαταλούν και μεγάλο ποσοστό των πόρων τους σε αυτό το κομμάτι, στο facility management.Ωστόσο, πλέον  δίδεται η δυνατότητα σε αυτού του είδους τις επιχειρήσεις να εστιάσουν το ενδιαφέρον τους στο αντικείμενό τους καθεαυτό καθώς εταιρείες παροχής υπηρεσιών Facility Management μπορούν να αναλάβουν εξ ολοκλήρου τη φροντίδα των εγκαταστάσεών τους.Η Μanifest Servives,  η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών Facility Management που καλύπτει όλο το εύρος αναγκών για τη διαχείριση εγκαταστάσεων, υποδομών και υποστηρικτικού προσωπικού, αποτελεί ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα».Όπως τονίζουν οι ειδικοί της Manifest Services: Τα αποτελέσματα και τα οφέλη που προκύπτουν από την παράδοση μιας Ολοκληρωμένης Λύσης Hospitality Support σε μία ξενοδοχειακή μονάδα είναι:
-100% αδιάκοπη παροχή ποιοτικής υπηρεσίας κατά την διάρκεια ολόκληρης της σεζόν.
-Εγγυημένη εξασφάλιση 5-score reviews στον τομέα των facilities.
-Υψηλού επιπέδου εκπαιδευμένο, αφοσιωμένο και μόνιμο τεχνικό προσωπικό ευθυγραμμισμένο με την κουλτούρα του ξενοδοχείου.
-Καμία εργατική ή φορολογική ευθύνη για τον ξενοδόχο επιχειρηματία στον συγκεκριμένο τομέα.
-Σταθερό μηνιαίο κόστος χωρίς εκπλήξεις.Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «ακριβώς αυτή η ανάπτυξη εξειδικευμένων υπηρεσιών έφεραν και το πρώτο βραβείο στη Manifest Services. Mε την υπηρεσία «Hospitality Support» η Manifest Services απέσπασε στο διαγωνισμό των Tourism Awards 2017, το βραβείο «SILVER» στην κατηγορία «Διαχείριση εγκαταστάσεων». Πρόκειται για εξειδικευμένη καινοτόμο υπηρεσία ηλεκτρομηχανολογικής κάλυψης ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων σε όλη την ελληνική επικράτεια.Είναι φανερό ότι η συνεισφορά στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι σημαντική, μιας και η εύρυθμη λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων αφορά πλέον καθήκον των ειδικών με μακρόχρονη γνώση και εμπειρία αναβαθμίζοντας έτσι την εμπειρία του επισκέπτη πελάτη στον τομέα αυτό.Ταυτόχρονα, αποδεσμεύει πόρους για τον ξενοδόχο επιχειρηματία να εστιάσει στην ανάπτυξη των δημοσίων σχέσεων, των πωλήσεων, αλλά και των guest services».http://www.capital.gr/epixeiriseis/3200576/manifest-services-estiazei-se-tourismo-kai-kainotomes-upiresies