Προβλήματα στη διαχείριση εμπορικών ακινήτων και χρήσιμες συμβουλές για τους ιδιοκτήτες

Προβλήματα στη διαχείριση εμπορικών ακινήτων και χρήσιμες συμβουλές για τους ιδιοκτήτες

Εάν έχετε μια εμπορική ιδιοκτησία και ενοικιάζετε την επιχείρησή σας, θα υπάρξουν πολλές προκλήσεις που έρχονται στο δρόμο σας, ειδικά αν δεν έχετε κάνει ποτέ αυτό πριν. Παρακάτω εξετάζουμε τέσσερα από τα πιο κοινά προβλήματα στην εμπορική διαχείριση και σας παρέχουμε χρήσιμες συμβουλές για τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισής τους.
Κακή επικοινωνία
Μόλις οι πρώτοι επαγγελματικοί σας ενοικιαστές κινηθούν μέσα, οι πιθανότητες είναι υψηλές που θα σας στέλνουν πολλά emails και σας καλούν συχνά με ερωτήσεις σχετικά με πράγματα όπως η συντήρηση και τα πάντα στο μεταξύ. Η αποτυχία να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις με τρόπο μακράς διαρκείας θα μπορούσε να οδηγήσει τους ενοικιαστές σας να γίνουν δυσαρεστημένοι.

Ανεξάρτητοι ενοικιαστές

Κανένας ιδιοκτήτης εμπορικής ιδιοκτησίας δεν θέλει να ασχοληθεί με έναν μισθωτή που πληρώνει το ενοίκιο του αργά, ο οποίος βανδαλίζει το ακίνητο ή ο οποίος είναι απλά εντελώς αγενής τον περισσότερο καιρό. Γνωρίζοντας αυτό, και για να το αποφύγετε, η σωστή επιλογή ενοικιαστή είναι απαραίτητη! Πριν υπογράψετε τη διακεκομμένη γραμμή, βεβαιωθείτε ότι έχετε πραγματοποιήσει έρευνα σχετικά με τη μίσθωση και το πιστωτικό ιστορικό των πιθανών ενοικιαστών σας και μην ξεχάσετε να έρθετε σε επαφή με τον κατάλογό τους.
Παράτυπες επιθεωρήσεις

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορεί να κάνει ένας ιδιοκτήτης ακινήτου είναι να περιμένει τους ενοικιαστές τους να τους καλέσουν με ένα θέμα συντήρησης ή να τους ενημερώσουν ότι κάτι έχει σπάσει. Θυμηθείτε ότι όταν πρόκειται για διαχείριση εμπορικών ακινήτων, οι συνήθεις έλεγχοι πρέπει να είναι ακριβώς αυτό – ρουτίνα. Να τις διεξάγετε τακτικά, ώστε να μπορείτε γρήγορα να αναλάβετε θέματα που θα μπορούσαν να μετατραπούν σε πολύ μεγαλύτερα, πιο δαπανηρά προβλήματα στο μέλλον … και να τα αποκαταστήσετε εκείνη την εποχή!

Μη επαγγελματική λογιστική

Αν αφήσετε τις εργασίες αυτές για πολύ καιρό, πιθανόν να αισθανθείτε συγκλονισμένοι και να δυσκολευτείτε όταν τελικά προσπαθήσετε να τους επαναφέρετε υπό έλεγχο. Προσπαθήστε να κρατήσετε τη λογιστική όσο το δυνατόν πιο απλή και αφιερώστε χρόνο για να κάνετε όλες τις σημαντικές διορθώσεις που γίνονται κάθε εβδομάδα. Στο τέλος του οικονομικού έτους, θα είστε πολύ ευτυχείς που το κάνατε!

Αφού μάθετε για όλα τα πιθανά προβλήματα στη διαχείριση των εμπορικών ακινήτων που θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε, καθίσταται σαφές ότι η διαχείριση της ιδιοκτησίας σας θα μπορούσε πιθανότατα να γίνει ένα επιβλητικό καθήκον που θα μπορούσε να απορροφήσει μεγάλο μέρος του χρόνου σας. Ευτυχώς, υπάρχει μια λύση all-in-one που θα μπορούσε γρήγορα να θέσει τέλος σε αυτά τα προβλήματα. Εάν θέλετε να αποφύγετε το άγχος και αναζητάτε βοήθεια όταν πρόκειται για διαχείριση εμπορικών ακινήτων, ίσως θελήσετε να εξετάσετε τη δυνατότητα σύναψης των υπηρεσιών μιας εταιρείας διαχείρισης εγκαταστάσεων.

Η Manifest Facility Management είναι εδώ για να διευκολύνει τη ζωή σας και να σας προσφέρει μια σειρά από υπηρεσίες στις οποίες μπορείτε πάντα να βασίζεστε. Γιατί συνεχίζετε να τονίζετε τα προβλήματα, όταν μπορείτε να υπολογίζετε σε εμάς για να τα λύσουμε για σας; Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ευρύ φάσμα των υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με τη φιλική ομάδα εμπειρογνωμόνων μας.