Θέλεις να εργαστείς ως Facilities Manager;

Εάν είστε πολύ οργανωμένοι, εργάζεστε καλά υπό πίεση και απολαμβάνετε το συντονισμό και τον προγραμματισμό, ο ρόλος ενός διαχειριστή εγκαταστάσεων θα μπορούσε να είναι ιδανικός για εσάς.

Ως διαχειριστής εγκαταστάσεων, θα είστε υπεύθυνοι για τη διαχείριση υπηρεσιών και διαδικασιών που υποστηρίζουν την κύρια δραστηριότητα ενός οργανισμού. Θα διασφαλίσετε ότι ακολουθούνται οι βέλτιστες πρακτικές για τη μέγιστη αποτελεσματικότητα και ότι επιτυγχάνεται το καταλληλότερο εργασιακό περιβάλλον για τους υπαλλήλους και τις δραστηριότητές τους.

Πρόκειται για ένα διαφορετικό πεδίο με μια σειρά ευθυνών, οι οποίες εξαρτώνται από τη δομή και το μέγεθος του οργανισμού. Θα συμμετέχετε τόσο στον στρατηγικό σχεδιασμό όσο και στις καθημερινές λειτουργίες, ιδιαίτερα σε σχέση με τα κτίρια και τις εγκαταστάσεις. Οι πιθανές περιοχές ευθύνης περιλαμβάνουν:

  • συντήρηση κτιρίων και εδάφους
  • καθαρισμός
  • τροφοδοσία και πώληση
  • υγεία και ασφάλεια
  • διαχείριση προμηθειών και συμβάσεων
  • ασφάλεια
  • διαχείριση διαστήματος
  • βοηθητικές εφαρμογές και υποδομή επικοινωνιών

Ευθύνες

Ως διαχειριστής εγκαταστάσεων, θα πρέπει να:

  • προετοιμάζεις έγγραφα για την υποβολή προσφορών για τους εργολάβους
  • διαχειρίζεσαι, εποπτεύεις και συντονίζεις το έργο των εργολάβων
  • ερευνάς τη διαθεσιμότητα και την καταλληλόλητα των επιλογών για νέες εγκαταστάσεις
  • υπολογίζεις και να συγκρίνεις το κόστος για τα απαιτούμενα αγαθά ή υπηρεσίες ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη σχέση κόστους / οφέλους
  • δημιουργείς σχέδιο για μελλοντική ανάπτυξη σύμφωνα με τους στρατηγικούς επιχειρηματικούς στόχους
  • διαχειρίζεσαι και να καθοδηγείς οποιεσδήποτε αλλαγή ώστε να εξασφαλίζεται η ελάχιστη διακοπή των βασικών δραστηριοτήτων
  • κατευθύνεις, συντονίζεις και να προγραμματίζεις βασικές υπηρεσίες όπως, η ασφάλεια, η συντήρηση, η αλληλογραφία, η αρχειοθέτηση, ο καθαρισμός, η τροφοδοσία, η διάθεση και η ανακύκλωση αποβλήτων
  • διασφαλίζεις ότι τα κτίρια πληρούν τις απαιτήσεις υγείας και ασφάλειας και ότι οι εγκαταστάσεις συμμορφώνονται με τη νομοθεσία
  • φροντίζεις για την ασφάλεια του προσωπικού
  • σχεδιάζεις την καλύτερη κατανομή και χρήση του χώρου και των πόρων για νέα κτίρια ή αναδιοργάνωση των σημερινών εγκαταστάσεων
  • ελέγχεις ότι οι συμφωνημένες εργασίες του προσωπικού ή των εργολάβων έχουν ολοκληρωθεί ικανοποιητικά και να παρακολουθείς τυχόν ελλείψεις
  • συντονίζεις και να καθοδηγείς μία ή περισσότερες ομάδες που να καλύπτουν διάφορους τομείς ευθύνης
  • χρησιμοποιείς τεχνικές διαχείρισης της απόδοσης για την παρακολούθηση και την απόδειξη της επίτευξης των συμφωνημένων επιπέδων εξυπηρέτησης που θα οδηγούν στη βελτίωση
  • ανταποκρίνεσαι κατάλληλα σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης ή επείγοντα ζητήματα που προκύπτουν και να αντιμετωπίζεις τις συνέπειες.

Προσόντα

Δεν χρειάζεται να έχεις συγκεκριμένο πτυχίο για να εργαστείς σε αυτό το ρόλο, αλλά τα παρακάτω πεδία μπορεί να βελτιώσουν τις πιθανότητές σου:

  • Διαχείριση κτιρίων
  • Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Κατασκευή κτιρίων
  • Μηχανική Μηχανολογία
  • Τοπογραφική μελέτη

Δεξιότητες

Θα χρειαστεί να αποδείξετε:

  • διαπροσωπικές δεξιότητες, ανάπτυξη δεξιοτήτων και δικτύωση
  • δεξιότητες προμηθειών και διαπραγμάτευσης
  • την ικανότητα πολλαπλής εκτέλεσης και την ιεράρχηση του φόρτου εργασίας σας
  • αυτοπεποίθηση στη λήψη αποφάσεων
  • δεξιότητες διαχείρισης χρόνου
  • δεξιότητες διαχείρισης έργων
  • την ικανότητα να αντλείς πληροφορίες από διάφορες πηγές, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων
  • σαφείς και συνοπτικές δεξιότητες γραφής και ικανότητα χειρισμού μεγάλων και πολύπλοκων εγγράφων
  • την ικανότητα ομαδικής εργασίας και παρακίνησης των άλλων
  • μια πρακτική, ευέλικτη και καινοτόμος προσέγγιση στην εργασία.

Προϋπηρεσία

Η εμπειρία πριν από την είσοδο στην αγορά είναι επιθυμητή όπως και ένα έτος εργασίας στη βιομηχανία σε σχετικό πτυχίο μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την απόκτηση δεξιοτήτων και την οικοδόμηση ενός δικτύου επαφών. Η εμπειρία μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε τομείς όπως:

  • διοίκηση
  • κτίριο
  • επιχείρηση
  • κατασκευή
  • μηχανική
  • διαχείριση

Έχοντας κάποια προηγούμενη εμπειρία στον τομέα της φιλοξενίας είναι επίσης πολύτιμη, καθώς θα χρειαστείτε ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες και την ικανότητα να συνεργαστείτε με ευρύ φάσμα ανθρώπων.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.