Βελτιώνουμε συνεχώς ό,τι κάνουμε στην εταιρεία μας.

Πιστοποιήσεις

Η Manifest λειτουργεί με υψηλές προδιαγραφές οργάνωσης και εταιρικής διαχείρισης, ενώ έχει λάβει πιστοποιήσεις από διεθνής οργανισμούς για το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Με στόχο την καινοτομία που πηγάζει από μία αξιόλογη ομάδα μόνιμων και εξωτερικών συνεργατών η Manifest λειτουργεί σε ένα δυναμικό και συνεχώς αναπτυσσόμενο περιβάλλον με γραφεία στον Πειραιά. Στρατηγικός στόχος της Manifest παραμένει η διατήρηση της δυναμικής της θέσης στην ελληνική αγορά, εμπλουτίζοντας σε μόνιμη βάση το χαρτοφυλάκιο των παρεχόμενων υπηρεσιών της, καθώς και η λειτουργία της εταιρείας με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους και τους πελάτες.

Πολιτική Ποιότητας, Περιβάλλοντος, Υγείας & Ασφάλειας στη Manifest Services

Βασικός στόχος του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, Περιβάλλοντος, Υγείας & Ασφάλειας στην εργασία της Εταιρίας «Manifest Services», η οποία παρέχει υπηρεσίες καθαρισμού κτιρίων,  αποτελεί η δημιουργία βάσης για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διεργασιών της, έχοντας πάντα ως γνώμονα τη συνεχή ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των αναγνωρισμένων ως ενδιαφερόμενα μέρη της στο μέγιστο δυνατό βαθμό, την ορθή και αποτελεσματική περιβαλλοντική διαχείριση και την προαγωγή της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων.

Για την υλοποίηση των παραπάνω η Διοίκηση υποστηρίζει και εφαρμόζει αδιάλειπτα τις βασικές αρχές και τους κανόνες που διέπουν το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, Περιβάλλοντος, Υγείας & Ασφάλειας στην εργασία (Ενιαίο Διαχειριστικό Σύστημα) της Εταιρίας, καθιερώνοντας αντικειμενικούς σκοπούς, στόχους και προγράμματα για την Ποιότητα, το Περιβάλλον και την Υγεία και Ασφάλεια των Εργαζομένων, βασιζόμενη στην αμέριστη και εποικοδομητική συνεργασία τόσο των εργαζομένων της όσο και των συνεργατών της.

Οι βασικές αρχές έτσι όπως αυτές εκφράζονται μέσα στις διαδικασίες του Συστήματος Ποιότητας, Περιβάλλοντος, Υγείας & Ασφάλειας στην εργασία της Εταιρίας είναι:

  • Η τήρηση των νομοθετικών, κανονιστικών διατάξεων και άλλων απαιτήσεων που διέπουν τη λειτουργία της, όσον αφορά την παροχή υπηρεσίας, το περιβάλλον και την υγεία και ασφάλεια στην εργασία
  • Η τήρηση προδιαγεγραμμένων απαιτήσεων των πελατών όπως αυτές έχουν συμφωνηθεί μέσω γραπτών συμβάσεων / συμφωνιών με σκοπό την αύξηση της ικανοποίησής τους
  • Η εποικοδομητική συνεργασία με το σύνολο των προμηθευτών / συνεργατών
  • Η προώθηση ανοικτού διαλόγου και ενημέρωσης των ενδιαφερομένων μερών σε πνεύμα ειλικρινούς και αμοιβαίου σεβασμού
  • Η συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού και ενθάρρυνσή του για την ενεργό συμμετοχή του, σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, στην βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος και  σε δράσεις περιβαλλοντικής προστασίας στον τομέα δραστηριότητάς του
  • Η διερεύνηση αιτιών των μη συμμορφώσεων ή των παραπόνων και ο περαιτέρω καθορισμός διορθωτικών ενεργειών.
  • Ο συστηματικός εντοπισμός, αξιολόγηση και έλεγχος των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και των κινδύνων για την υγεία και ασφάλεια που προκύπτουν από τις δραστηριότητές της.
  • Η ελαχιστοποίηση και ορθολογική διαχείριση των παραγόμενων αποβλήτων της και η συνεχής προσπάθεια για την αύξηση των προς ανακύκλωση αποβλήτων, έναντι αυτών που διατίθενται προς απόθεση καθώς και η ορθολογική διαχείριση των φυσικών πόρων
  • Η κοινοποίηση στοιχείων και πληροφοριών σχετικά με την Περιβαλλοντική της επίδοση στους σχετικούς φορείς, τους συνεργάτες της και την κοινότητα, εφόσον ζητηθεί.
  • Ο Εντοπισμός και η αξιολόγηση πιθανών κινδύνων και ευκαιριών που προκύπτουν από τη λειτουργία της Εταιρείας.
  • Η διαχείριση των αλλαγών που λαμβάνουν χώρα εντός της Εταιρείας και οι οποίες ενδέχεται να έχουν επίδραση στην ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων – υπηρεσιών.

Οι αρχές του Συστήματος καθώς και οι αντικειμενικοί σκοποί για την ποιότητα, το περιβάλλον, την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία ανασκοπούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τη Διοίκηση της Εταιρείας προκειμένου να προσαρμόζονται στις νέες ανάγκες και εξελίξεις της αγοράς και των νομοθετικών απαιτήσεων αλλά και στην επίτευξη του στόχου για συνεχή βελτίωση των λειτουργιών της Εταιρείας.

Μέσα από τις συνεχείς ανασκοπήσεις των παραπάνω η Διοίκηση βρίσκεται σε συνεχή αναζήτηση για τον εντοπισμό τόσο ανθρώπινων όσο και υλικοτεχνικών αναγκών. Η Διοίκηση δεσμεύεται για την παροχή των απαιτούμενων πόρων για την κάλυψη των αναγκών, έτσι όπως αυτές προκύπτουν και διαμορφώνονται από τις υφιστάμενες καταστάσεις, στο μέγιστο των δυνατοτήτων της.

Όλα τα τμήματα της Εταιρείας «Manifest Services» έχουν την ευθύνη να ανταποκρίνονται, να αφομοιώνουν και να εφαρμόζουν τις διαδικασίες που απαιτεί το Σύστημα Ποιότητας, Περιβάλλοντος, Υγείας & Ασφάλειας στην εργασία μέσα από τις καθημερινές δραστηριότητές τους.

Επίσης, αποτελεί ευθύνη της Διοίκησης της Εταιρείας «Manifest Services» να εξασφαλίζει ότι η Πολιτική Ποιότητας, Περιβάλλοντος, Υγείας & Ασφάλειας στην εργασία είναι διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο μέρος, κοινοποιημένη, κατανοητή και εφαρμόσιμη από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Εταιρείας, με απώτερο σκοπό τη συνεχή, σταθερή ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητάς της, με αταλάντευτη προσήλωση στις αρχές της και τη διαρκή προσφορά στους πελάτες της υπηρεσιών άριστης ποιότητας.

Πολιτική Covid Shield

Βασικός στόχος του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, Περιβάλλοντος, Υγείας & Ασφάλειας στην εργασία της Εταιρίας «Manifest Services», η οποία παρέχει υπηρεσίες καθαρισμού κτιρίων,  αποτελεί η δημιουργία βάσης για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διεργασιών της, έχοντας πάντα ως γνώμονα τη συνεχή ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών της στο μέγιστο δυνατό βαθμό, την ορθή και αποτελεσματική περιβαλλοντική διαχείριση και την προαγωγή της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων.

Στα πλαίσια αυτά η Manifest Services ανέπτυξε το διαχειριστικό σύστημα Covid Shield βασιζόμενο στο σχετικό σχήμα πιστοποίησης που αναπτύχθηκε από την TUV AUSTRIA HELLAS.

Η αναχαίτιση της μετάδοσης και διασποράς ενός ιού ή / και μιας ασθένειας αποτελεί πλέον αναπόστατο μέρος του επιχειρησιακού σχεδιασμού της Εταιρίας.  Ο σωστός σχεδιασμός και η πιστή υλοποίηση των μέτρων και των πλάνων δράσης συμβάλλουν σε ένα συνολικό μηχανισμό διασφάλισης της Δημόσιας Υγείας. Πλέον ο καθαρισμός και η απολύμανση δεν αποτελούν μία πολιτιστική επιλογή αλλά μια αναγκαιότητα. Δεν επιτρέπονται μικρές αστοχίες αλλά διαρκής συμμόρφωση, επαγρύπνηση και ανασκόπηση σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων είτε αυτές είναι άμεσες (παροχή υπηρεσιών) είτε έμμεσες (εταιρικές λειτουργίες και δραστηριότητες). Διατηρείται και επεκτείνεται καθ’όλη τη λειτουργία της Εταιρίας (εργάσιμες ημέρες και ώρες, υπερωριακή εργασία, εργασία σε αργίες κλπ)

Για την υλοποίηση των παραπάνω η Διοίκηση υποστηρίζει και εφαρμόζει αδιάλειπτα τις βασικές αρχές και τους κανόνες που διέπουν το Σύστημα Διαχείρισης Covid Shield. Για το σκοπό αυτό διαθέτει όλους τους υλικούς και άϋλους πόρους που είναι απαραίτητοι για την επίτευξη των στόχων του Συστήματος.  Καθιερώνει αντικειμενικούς στόχους δείκτες παρακολούθησης, προγράμματα για την Ασφάλεια και τον έλεγχο της (μη) μετάδοσης ιών και ασθενειών, βασιζόμενη στην αμέριστη και εποικοδομητική συνεργασία των εργαζομένων της, των πελατών της, των συνεργατών της και όλων των ενδιαφερομένων μερών

Οι βασικές αρχές έτσι όπως αυτές εκφράζονται μέσα από το διαχειριστικό σύστημα Covid Shield είναι:

  • Η τήρηση των νομοθετικών & κανονιστικών διατάξεων και άλλων απαιτήσεων που εκπονούνται από τον Εθνικό Οργανισμό Υγείας ή άλλη εμπλεκόμενη αρχή. Έχει εγκαταστήσει μηχανισμό παρακολούθησης ο οποίος άμεσα ενεργοποιεί αλλαγές και τις επικοινωνεί σε όλον τον οργανισμό της Εταιρίας.
  • Η τήρηση των συμφωνιών και των δεσμεύσεων έναντι των πελατών, με σκοπό την αύξηση του αισθήματος ασφάλειας και της ικανοποίησής τους
  • Η εποικοδομητική συνεργασία με το σύνολο των προμηθευτών / συνεργατών
  • Η προώθηση επικοινωνίας και ενημέρωσης των ενδιαφερομένων μερών σε πνεύμα ειλικρινούς και αμοιβαίου σεβασμού. Στη κατεύθυνση αυτή αξιοποιούνται όλα τα κανάλια επικοινωνίας που μας προσφέρει το marketing & η τεχνολογία για να επικοινωνηθεί, εκτός των άλλων, και το επιτυχές επίπεδο συμμόρφωσης στις απαιτήσεις του σχήματος πιστοποίησης.
  • Η συνεχής ενημέρωση, εκπαίδευση και ενθάρρυνση του προσωπικού για την ενεργό συμμετοχή του, σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, στη ψυχολογική του στήριξη και συνολικά στη διαρκή βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος.
  • Ο σεβασμός στα προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες υγείας, πελατών, συνεργατών και εργαζομένων. Στη κατεύθυνση αυτή δίνονται συγκεκριμένες οδηγίες για την προστασία της αξιοπρέπειας ανθρώπων που μπορεί να είναι φορείς, ασθενείς ή να θεωρούνται πιθανό / ύποπτο κρούσμα
  • Η καθιέρωση στόχων και μετρήσιμων δεικτών που τεκμηριώνουν τη δέσμευση της Διοίκησης στους στόχους του σχήματος πιστοποίησης αλλά και δεικνύουν την αποτελεσμάτικότητα του. Οι δείκτες αυτοί αφορούν αριθμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων, καμπάνιες ενημέρωσης, ώρες εκπαίδευσης προσωπικού, ικανοποίηση πελατών, αριθμό κρουσμάτων, συμμόρφωση με τα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα. Η παρακολούθηση τους σε συνδυασμό με τις διορθωτικές ενέργειες που λαμβάνονται, προωθούν τη συνεχή βελτίωση που αποτελεί θεμελιώδη επιχειρησιακή αξία της Manifest Services.

Οι αρχές του Σχήματος Πιστοποίησης καθώς και οι αντικειμενικοί σκοποί και στόχοι του, ανασκοπούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τη Διοίκηση της Εταιρίας προκειμένου να προσαρμόζονται στις νέες ανάγκες και εξελίξεις, των νομοθετικών & κανονιστικών απαιτήσεων αλλά και στην επίτευξη του στόχου για αναχαίτιση της μετάδοσης και διασποράς ιών και ασθενειών σε αυτό το πολύ μικρό αλλά συνάμα και πολύ μεγάλο. Αυτό που μας αναλογεί ως Manifest Services.

Μέσα από τις συνεχείς ανασκοπήσεις των παραπάνω η Διοίκηση βρίσκεται σε συνεχή αναζήτηση για τον εντοπισμό τόσο ανθρώπινων όσο και υλικοτεχνικών αναγκών. Η Διοίκηση δεσμεύεται για την παροχή των απαιτούμενων πόρων για την κάλυψη των αναγκών, έτσι όπως αυτές προκύπτουν και διαμορφώνονται από τις υφιστάμενες καταστάσεις, στο μέγιστο των δυνατοτήτων της.

Όλα τα τμήματα της Εταιρίας «Manifest Services» έχουν την ευθύνη να ανταποκρίνονται, να αφομοιώνουν και να εφαρμόζουν τις διαδικασίες, οδηγίες, σχέδια δράσης, εκπαιδευτικά προγράμματα που συνδέονται με το διαχειριστικό σύστημα του σχήματος πιστοποίησης.

Η Ομάδα Covid Shield έχει ενσωματώσει σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα και ανακοινώσεις θέματα σχετικά με Αρνητικές Συμπεριφορές & Κοινωνικό Στιγματισμό. Για το σκοπό αυτό έχει εκπονηθεί σχετική οδηγία η οποία επικοινωνείται στο προσωπικό με ανακοινώσεις, ηλεκτρονική αλληλογραφία, εκπαιδεύσεις κλπ. Η  Εταιρία καθιστά σαφές στο ότι αρνητικές συμπεριφορές που σχετίζονται με την εκδήλωση της νόσου δεν είναι αποδεκτές και αποτελούν σοβαρό λόγο διερεύνησης λύσεως της όποιας συνεργασίας.

Επίσης, αποτελεί ευθύνη της Διοίκησης της Εταιρίας «Manifest Services» να εξασφαλίζει ότι η Πολιτική Covid Shield είναι διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο μέρος, κοινοποιημένη, κατανοητή και εφαρμόσιμη από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Εταιρίας και των συνεργατών της, με απώτερο σκοπό τη συνεχή, σταθερή ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας της, με αταλάντευτη προσήλωση στις αρχές της και τη διαρκή προσφορά στους πελάτες της υπηρεσιών αρίστης ποιότητας.

Πολιτική Ποιότητας Manifest Security

Βασικό στόχο του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της Εταιρείας αποτελεί η δημιουργία πλαισίου με σκοπό τη συνεχή βελτίωση των λειτουργιών της, έχοντας πάντα ως βασικό γνώμονα την ικανοποίηση των προσδοκιών αλλά και των αναγκών των πελατών της στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Για την υλοποίηση του παραπάνω στόχου η Διοίκηση υποστηρίζει και εφαρμόζει αδιάλειπτα τις βασικές αρχές και τους κανόνες που διέπουν το Σύστημα Ποιότητας της Εταιρείαςβασιζόμενη στην αμέριστη και εποικοδομητική συνεργασία τόσο των εργαζομένων της όσο και των συνεργατών της.

Ως εκ τούτου αναπόσπαστο κομμάτι των δραστηριοτήτων και των απώτερων στόχων του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας αποτελούν:

  • Η ικανοποίηση των πελατών
  • Η συνεχής βελτίωση των λειτουργιών της εταιρίας
  • H συμβατότητα με τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις και η εφαρμογή αυτών ώστε να αυξηθούν οι προτεινόμενες προς τους πελάτες μας, λύσεις
  • Η τήρηση όλων των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων που σχετίζονται με τη λειτουργία της Εταιρείας αλλά και με τις ιδιαιτερότητες των έργων που αναλαμβάνει

Οι βασικές αρχές έτσι όπως αυτές εκφράζονται μέσα στις διαδικασίες του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της Εταιρείας είναι:

  • Η τήρηση των προδιαγεγραμμένων απαιτήσεων του πελάτη, έτσι όπως έχουν συμφωνηθεί μέσω των γραπτών συμβάσεων ή / και συμφωνιών.
  • Η συνεχής υποστήριξη του πελάτη μετά την πώληση ώστε να αξιολογούνται μηνύματα ικανά να καλύψουν, εκτός των εκφρασμένων, και των συναγομένων αναγκών των πελατών.
  • Η εποικοδομητική συνεργασία με το σύνολο των προμηθευτών.
  • Η τήρηση των απαιτούμενων προδιαγραφών που αφορούν τις διαδικασίες φύλαξης.
  • Η συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού.
  • Η διερεύνηση αιτιών των μη συμμορφώσεων ή των παραπόνων και ο περαιτέρω καθορισμός διορθωτικών ενεργειών.
  • Ο καθορισμός μετρήσιμων και αντικειμενικών στόχων βελτίωσης της συνολικής λειτουργίας της Εταιρίας.
  • Ο Εντοπισμός και η αξιολόγηση πιθανών κινδύνων και ευκαιριών που προκύπτουν από τη λειτουργία της Εταιρίας.
  • Η διαχείριση των αλλαγών που λαμβάνουν χώρα εντός της Εταιρίας και οι οποίες ενδέχεται να έχουν επίδραση στην ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων – υπηρεσιών.
Members Area