Διαχείριση εγκαταστάσεων σε γραφεία και ξενοδοχεία: Ίδια, αλλά διαφορετικά

Για δεκαετίες, οι ξενοδόχοι έχουν προσπαθήσει να παρέχουν τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους επισκέπτες ώστε να εξασφαλίσουν ότι θα γίνουν πιστοί πελάτες.

Τα γενικά διευθυντικά στελέχη των ξενοδοχείων εκπαιδεύονται για να αλληλεπιδρούν με ένα ευρύ φάσμα εργαζομένων από το housekeeping μέχρι τις σχέσεις με τους πελάτες. Αντιπροσωπεύουν τα ξενοδοχεία τους σε μια σειρά ενδιαφερομένων, είτε πρόκειται για προσωπικό, προμηθευτές, τοπικές αρχές, επενδυτές ή πελάτες. Επίσης εκπαιδεύονται για να κατανοήσουν τις διαφορετικές ανάγκες των διαφόρων τμημάτων του πληθυσμού, από τους μεγαλύτερους έως τους «ψηφιακά ιθαγενείς».

Αν κάνουμε στη συνέχεια τη σύγκριση με τη διαχείριση των εγκαταστάσεων, το FM χειρίζεται διαφορετικά είδη εργασιακών περιβαλλόντων που κυμαίνονται από νεοσύστατες έως καθιερωμένες δημόσιες υπηρεσίες ή ιδιωτικές επιχειρήσεις. Το εργατικό δυναμικό σε αυτούς τους χώρους γραφείων έχει επίσης τις ειδικές ανάγκες του.

Οι ξενοδόχοι μπορούν να προβλέψουν τις ανάγκες των επιμέρους επισκεπτών από τις πληροφορίες ιστορικού πελατών που έχουν στη διάθεσή τους, καθώς και μέσω της ανάλυσης δεδομένων. Ομοίως, οι διευθυντές εγκαταστάσεων μπορούν επίσης να προβλέψουν τις ανάγκες των εργαζομένων στα γραφεία.

Οι ξενοδόχοι εκπαιδεύονται για να διαχειρίζονται το προσωπικό και το περιβάλλον για να βελτιστοποιούν την ικανοποίηση των επισκεπτών. Ο νέος διευθυντής εγκαταστάσεων απαιτείται επίσης σήμερα να διαχειριστεί όχι μόνο το κτίριο γραφείων αλλά και το άλλο προσωπικό του FM που θα έχει ως στόχο να κρατήσει τους εργαζομένους της επιχείρησης ευτυχισμένους.

Ο τομέας της φιλοξενίας είναι μια καλή πηγή πρόσληψης για το επάγγελμα του FM, καθώς φαίνεται να περιορίζει το χάσμα των ταλέντων του. Η ξενοδοχειακή βιομηχανία τείνει να εκπαιδεύει το προσωπικό, αλλά έχει κάποια δυσκολία στη διατήρηση των εργαζομένων λόγω των ακανόνιστων χρονοδιαγραμμάτων και των αλλαγών στο σαββατοκύριακο.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.